Asså', seriöst ^^ :P

Säger jag allt ni vill säga eller har ni ingen lust att kommentera? Alltså, ni måste ju inte, men det är ju kul att iaf få nån liten fin kommentar.. Hehe ^^

Jag tycker man ska ta upp detta till en diskussion, kanske.. Liksom.. Jag borde ju ändå vara nöjd med mig själv och sådär, fastän det inte är nån som kommenterar.. Eller? Fast ah, det är väl bara vanligt o känna så, liksom inget typiskt för mig så..

-Men alla är ju såna, kom igen nu, Linda! Asså', seriöst, skärp dig!
-Ja, ok ok, jag ska.. Men bara.. Varför? Som Ana Gina säger, varför händer vissa saker och andra inte? Konstigt det där.. Men ändå ganska lockande ämne, det är liksom som att jag inte fanns.. Vad skulle hända då? Jo, jag finns ju, men ändå inte.. Eller finns jag? Hmm, spooky question.. It's all about materia! :P
It's all about me, it's all about me, it's all about nothing, or everything. But the most important thing. This is my blog! ^^

Kommentarer
Postat av: Jävligt Anonym

Måste säga att din blogg är lika säregen som du själv. Och det gillar vi. Bara döda fiskar följer strömmen, för att säga nåt kliché-artat.



/David

2012-03-14 @ 22:27:06
Postat av: Joakim

Ska du till SVF idag eller? Samhällskunskap :P

2012-03-16 @ 10:06:21
Postat av: Jag som har bloggen :)

Joakim: Nej, jag var bara på svf i två dagar(tisdag + onsdag), men även om jag skulle ha vart med igår o så, så blev jag faktist sjuk, så ah.. :/ ;P

2012-03-16 @ 14:58:54
URL: http://theskandalvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0